22 Kasım 2013 Cuma

Hoş geldiniz...

Merhaba Sevgili Dostlarım,

<Hayata dair, bana ait ve sana özel> temasıyla yola çıktığım bu blog sayfamda zaman zaman sizlerle olmaktan büyük keyif alacağıma inanıyorum. Evet birçoğumuz sosyal medyanın pek çok sitesini kullanarak paylaşımlarımızı yapıyoruz ancak buranın biraz daha hayata dair, bana ait ve sizlere özel olmasını istiyorum. Gönlümden geçen hayatınıza ufak dokunuşlarla temas etmek, yeni ve güzel dostlar edinmek ve sevgiyi birlikte paylaşmak.

Blog sayfama hoş geldiniz. 

Sevgilerimle... 

2 yorum:

  1. Pınarcım tebrik ediyorum canım. paylaşımlarını keyifle okuyacağımdan hiç şüphem yok. bu güzel blog yolculuğunda başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ediyorum. Umarım sıkmadan keyif alabileceğiniz büyük bir blog haline getirmiş olurum.

    YanıtlaSil